۱۳۸۷ مرداد ۲۴, پنجشنبه

بندناف پاریس بعد هفت روز افتاد و من تا اون روز حمامش نکرده بودم و خیلی دلم می خواست این کارو زودتر انجام بدم اما روی نافش کمی زرد بود و من فکر می کردم که نافش چرک کرده و این مساله حمام گرفتنش رو بازم به تعویق انداخت خوب بی تجربه گی که شاخ و دم نداره اما مسئول کودکان مرکز بهداشت و چند نفر از افراد با تجربه از جمله مامانم اطمینان دادند که این زردی چرک گونه طبیعی است و حمام کردن براش ضرری نداره و به قول یکی از دوستان حتی می تونه خوب هم باشه پس بالاخره پاریس برای اولین بار حمام را بعد از گذشت ده روز از تولدش تجربه کرد که البته برای من و باباش هم تجربه جالبی بود البته ناگفته نمونه که چندین بار مامان و بابا و همچنین عمو و عمه ش سفارش کردند که مواظب باشید بچه از دستتون لیز نخوره ما هم سعی کردیم که بچه لیز نخوره خداییش هم حمام کردن بچه نوزاد کار زیاد آسونی نیست.

هیچ نظری موجود نیست: