۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه


آقا پاریس در حال ویران کردن کیک تولد دوسالگی اش

۵ نظر:

مامان معين و ني ني تو راهي گفت...

تولد داداشي مبارك!من بازم عكس نمي بيييييييييييييييييينم!!!گرييييييييييييييييه

مریم مامان معین و آوین گفت...

مريم جون كجايي؟خيلي كم پیدا شدی.فکر کنم که گرفتاریت به خاطر کوچولوهای نازت باشه.درسته؟منم بالاخره از تنبلی در اومدم و واسه جوجوهامون وبلاگ راه انداختم.شما رو هم به همون عنوان وبت لینک کردم اگه به اسم دیگه ای دوست داری بزارم ،خبرم کن
بوووووووس واسه خودت و گلهات

مهرداد گفت...

سلام مریم جان
قدم نورسیده گلاریس خانم گل بلبل مبارکه انشالله.به قول مامان بزرگای ایرانی(خاله عذرا) انشالله عروس بشه ننه. خیلی خوشحال شدم وقتی مطالبت را در موردش خوندم و فهمیدم بچه در سلامتی کامل به سر می بره.اسم فوق العاده زیبایی هم براش انتخاب کردید.

مریم شمیرانی گفت...

مامان معين جون خيلي سرم شلوغه نمي دونم ني ني دومت دنيا امده يا نه چون وقت نمي كنم به سايت سربزنم
راستي من وبلاگت رو پيدا نمي كنم يعني نمي تونم وارد بشم اگه مي شه ادرسش رو برام بزار و ديگه اينكه هر اسمي برام بزاري خوبه هر چه از دوست رسد نيكوست ادرست رو برام بزار لينكت كنم

مریم شمیرانی گفت...

ٍآقا مهرداد مرسي از اينكه كه به من و بچه ها سر مي زنيد اين شاالله تو عروسي تو جبران مي كنم