۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه


دو سه روزی بود که ردیف پایین لثه گلاریس کمی شکاف خورده بود و من هر روز منتظر نیش زدن دندون اش بودم تا اینکه پانزدهم فوریه دقیقا روزی که گلاریس هفت ماهه می شد صبح که از خواب بیدار شدم طبق معمول دو سه روز اخیر لثه گلاریس رو با انگشت لمس کردم و متوجه شدم که بالاخره دندونش نیش زده و کلی ذوق کردم البته این دندون هنوزبا چشم غیر مسلح دیده نمی شد و فقط با لمس کردن متوجه یه شی تیز زیردستت می شدی اما الان دیگه بعد از گذشت شش روز دیگه دندون از لثه بیرون امده کاملا به چشم می یاد و دیگه برای هیجان زده شدن نیازی به لمس کردن لثه با دست نیست و فقط با یک نگاه میشه غرق هیجان شد غرق هیجان از بروز نشانه های بزرگ شدن دخترم جوری که این هیجان از جانب من به پاریس هم سرایت می کنه و با دیدن دندون خواهرش و تکرار من که پسرم نگاه کن آبجی دندون دراورده اون هم شاد می شه و پشت سر هم میخنده بدون اینکه اساس این خوشحالی براش معنایی داشته باشه چرا که اون فقط دنبال بهانه ای برای شادی کردن می گرده.

۳ نظر:

mami گفت...

اي جووووون بالاخره عكس اين عروسك رو ديديم.ماشالله
مرواريدش هم مبارك
چه طوري ميتونم برات خصوصي بدم؟ميخوام رمزارو بهت بدم

مریم شمیرانی گفت...

مریم جون چه رمزی می خوای بهم بدی رمز پیروزی ههههههههههه
هیجان زده شدم زود رمزارو بده
جیگر برام میل بزن

arezoo.mohammadian گفت...

اییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا الهی قربونش برمممممممممممممممم