۱۳۸۸ بهمن ۱۸, یکشنبه

پاریس یک سال و نیمه ما به زودی باید با شیرمادر خداحافظی کنه البته من خیلی دوست داشتم که تا دو سالگی بهش شیر بدم اما نشد دیگه همین یک سال ونیم رو هم خدا قبول کنه چون دیگه خیلی شیر دادن بهش سخت شده تقریبا تموم دندون هاش دراومده و فرق چندانی با خون آشام نداره یا قول باباش شیرآشام نداره.

پاریس علاقه زیادی به آب بازی داره از سر صبح که از خواب بلند می شه اولین کلمه ای که می گه آب بازی هست که تازگی ها کلمه حولی که همون حوله هست هم بهش اضافه شده و ما رو برای عوض کردن پوشک دچار مشکل کرده چون هر وقت بهش می گم بریم پوشکت رو عوض کنم می دوه طرف حموم و می گه آب بازی و من گاهی اوقات مجبور می شم پوشکش ور دربیارم و دوش رو بدم دستش تا یه کم بازی کنه که این یک کم گاهی اوقات حدود یک ساعت هم طول می کشه و بعد هم برای بستن پوشک جدید یه تعقیب و گریز طولانی داریم که آدم واقعا از نفس می یافته و خسته می شه تا بالاخره پوشک رو به پاش می بندم که گاهی اوقات این قسمت آخرش با گریه و زاری همراه هست و حتی گاهی اوقات چندین بار پوشک رو از پاش درمی یاره و قایم می شه خلاصه که شدیدا با این پوشک مخالفه نمی دونم اگه جای بچه های بیچاره قدیم بود و اون لاستیکی های پلاستیکی تنگ با یه کنهه ظخیم رو باید پاش می کرد و پاهاش همیشه پرتاول بود چه عکس العملی می خواست نشون بده .

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام عزیزم صبا هستم. ممنون که در تبادل نظر جوابمو دادی. خدا کوچولوی نازت رو براتون حفظ کنه.
دوست داشتی به وبلاگ دخملی ما سر بزن
http://somaye61.blogfa.com/

Unknown گفت...

سلام خانومي.وب خوشكل و پسر نازت رو ديدم .ان شاءالله زير سايه پدر و مادر سالم و موفق باشه.من مامان معين هستم.طراح لباس هستم ودر حال حاضر در دانشگاه و هنرستان تدريس ميكنم. دوست داشتي به وبم سر بزن .خوشحال ميشم

narjes گفت...

سلام
ازاين شورتهاىپوشكى بهش ببند محمدطاها از 9 ماهگى ازاونا داره خيلى راحته.
بوسسسسسسسس

حوریثا گفت...

خدا حفظش کنه پاریس جان رو. کلی به این نوشته آخرتون خندیدم. خیلی جالب نوشته بودین.

مریم شمیرانی گفت...

نرجس جون مشکل پاریس اصلا نوع پوشک نیست به کل با قضیه پوشک مخالف هستش و می گه کلا از پوشک برای من استفاده نکن و لباس هم تو خونه نمی پوشه و میخواد لخت راه بره اما این شورت های پوشکی هم یه مشکل اساسی داره و اون اینکه چون چسب نداره نمی شه خوب جمعش کرد و همین جوری باید بندازی تو سطل اشغال و یه کم از نظر بو با مخالفت بابای پاریس روبرو می شیم به همین خاطر از همین پوشک های معمولی چسب دار استفاده می کنیم

مریم شمیرانی گفت...

حوریثا جان ممنون از دعای خیرت و از این که به وبلاگ پاریس سرزدی
شاد باشی