۱۳۸۸ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

پانزده فوریه آخرین روزی بود که پاریس شیرمادر خورد و از فرداش دیگه بهش شیر ندادم و قضیه به همین راحتی تموم شد و من اصلا فکرش رو نمی کردم که مساله به این راحتی فیصله پیدا کنه اما خدا کمک کرد و همه چی به راحتی پیش رفت .
پاریس کلمه های زیادی رو یاد گرفته و به محض شنیدن یه کلمه, سریع اون رو تکرار می کنه وقتی شیر میخواد می گه شیش و من به جای اینکه بهش کلمه درست رو یاد بدم خودم هم عادت کردم می گم شیش. قبلا به همه چیزهای خوردنی می گفت قاقا یا به به اما حالا به همه چیزهای خوراکی می گه پلو و اگه اسم چیزی رو ندونه می گه از اونها و با دست اشاره می کنه .
عاشق شکلات و کاکائو هستش و این دوتا کلمه رو خیلی درست بیان می کنه جوری که هر کسی غیر از من و باباش هم می تونه بفهمه بچه چی می خواد .
یکی از سرگرمی های اخیر پاریس دیدن فیلم های خودش از یوتیوب هستش و یکی از جالبترین فیلم ها که تا حالا فکر کنم هزار بار اونو دیده یه ویدویوی کمتر از سه دقیقه هستش که تو تابستون که حدودا ده یا یازده ماهه بوده توی لگن اش تو بالکن خونه نشسته و آب بازی کرده و باباش که این ویدیو رو ازش می گرفته هی باهاش حرف می زده و بهش می گفته هاپولی حالا از سرصبح که بلند می شه می گه آب بازی بعدش می گه هاپو یعنی همون فیلمی که من توش اب بازی می کنم و بابا می گه هاپولی روبزار من ببینم و از اون جایی که عاشق آب بازی هستش وقتی این ویدیو رو می بینه به قول باباش خودش رو همون جوری تو لگن مشغول آب بازی تصور می کنه واین رو کاملا از چهره اش می شه فهمید و این راه,راه خیلی خوبیه که ما وقتی کار داریم میتونیم پاریس رو برای مدتی با این فیلم سرگرم کنیم, تنها مشکل اینه که این ویدیو خیلی کوتاهه و یه نفر باید مرتب دگمه پلی رو بزنه حالا فکر کردم شاید بهتر باشه این ویدیو رو روی یه سی دی چند بار ضبط کنم شاید اینجوری آدم کمتر خسته بشه .

۲ نظر:

mehrdad sadoughi گفت...

سلام مریم خانم
نوروز باستانی را به شما و همسر گرامیتان تبریک می گویم.انشالله که امسال سال خوبی هم برای شما و هم برای همسرتان و هم برای آقا پسر گلتان باشد.ماشالله پاریس خیلی آقا شده مدتها بود که به وبلاگتون سر نزدم الان که اومدم دیدمش کلی سورپرایز شدم.خدا حفظش کند. سلام من را به شوهر خوبت برسان و پاریس را ببوس. قربانت مهرداد صدوقی

نانا گفت...

چه عسله اين پسمله خوشمل... خدا حفظش كنه.. دخمله منم عاشقه خودشه ههههه بعني عاشقه اينه كه فيلم و عكساي خودش رو ببينه.